Τι βγάζεις - Τι κερδίζεις

Ένας βασιλιάς πέρασε επίσημα από ένα έρημο λόγγο. Εκεί είδε ένα φτωχό άνθρωπο πού έβοσκε λίγες γίδες. Και απόρησε. Γιατί τον είδε ήρεμο καί ειρηνικό.
Ρωτάει λοιπόν ο βασιλιάς:
-Πώς είσαι ήρεμος και ειρηνικός, ζώντας και δουλεύοντας σε τέτοια άγρια μέρη; Τι κερδίζεις από την δουλειά σου;
Ο βασιλιάς τα έβλεπε όλα με κριτήριο ένα υλικό κέρδος!
Απάντησε ο τσοπάνης:
- Ό,τι και συ με την δική σου, βασιλιά μου!

Απόρησε πάλι ο βασιλιάς. Και ζήτησε εξηγήσεις:
- Μα ξέρεις τι λες, καλέ μου άνθρωπε; Ξέρεις τί κερδίζω εγώ;
Απάντησε ο τσοπάνης:
- Το μεγαλύτερο πού μπορείς και συ, να κερδίσεις, βασιλιά μου, είναι να πας στον παράδεισο• αν κάνεις έργα καλά. Γιατί, αν δεν φροντίζεις να κάνεις καλά έργα, θα πας και συ στην κόλαση! Το ίδιο και εγώ με την δική μου δουλειά! Μπορείς να μου πεις τι περισσότερο μπορείς να κερδίσεις συ στην ζωή σου από εμένα;

---
Πηγή
Κείμενο: BriefingNews
Φωτογραφία: BlueBird Pandora

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο σoφός βασιλιάς-Μια αλληγορική ιστορία

Κοντά στο γέροντα Εφραίμ τον Κατουνακιώτη

Το αγόρι που ήθελε να συναντήσει το Θεό

Μια ιστορία από το Harvard

Τα πέντε διαμάντια